AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Agnes Linnea - 9 februari 2012 21:30

Hahahah de gled precis förbi en ambulans med regestreringsskylten: FML

vill bara säga det

//Linnea

Av Agnes Linnea - 9 februari 2012 21:16

Tjenaaaaaaah

Har precis kommit hem från torget med en super snygg tröja jag köpt på Only! Bild kommer imon!

Just nu sitter jag och pluggar hemkunskap eftersom de är läxförhör imon, suck. 


Snart är de ju alla hjärtans dag så man kan ju passa på att lära sig "jag älskar dig" på olika språk hehe

se de som ett läxförhör vettja!

   

// Linnea

Av Agnes Linnea - 9 februari 2012 21:09



Oooh, förresten! 
Kika gärna in i en av mina tumblr's :3 


http://x-iliketrains.tumblr.com/



Lite exempelbilder på vad som kan hittas där:


       



Lite random helt enkelt ^^

Allt från glada cupcakes (lawl) till deprimerande tonårsrevolt.


/Agnes 

Av Agnes Linnea - 9 februari 2012 19:04



Guuuuud vad trött jag är.

Skrev konstant i två och en halv timme idag, KONSTANT. Egentligen var det kul så jag ska inte klaga, men ändå.


Gick hem och somnade i soffan senare. Sov i sisådär två timmar :D har en hemsk nackspärr nu. Värt det!



Imorgon får jag en till tandställning då :(

Ska ligga stilla.. i en timme.. och vara öm i flera dagar efteråt.. kul!

Jag slipper resten av skoldagen i alla fall :3


Nu har jag tråkigt så jag lägger upp lite bilder på mina älsklingar ;) 


Enjoy!



       


Done and done!


/Agnes

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards