AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Agnes Linnea - 7 februari 2012 20:14


Måste bara säga att jag älskar den här låten så sjukt mycket och att alla som säger att den är dålig kan gå och dö :3

Nej då, ni är bara lite retarded, det är allt.




/Agnes

FML

Av Agnes Linnea - 7 februari 2012 19:26



Om jag ska vara ärlig så gick läsförståelsen jävligt bra! Fan vad grym jag är!


Och nu folks, 

ska jag berätta om vad jag ska göra imorgon (ooohh, en dag förtidigt, OH NOEZ!).

Jag ska dra ut en tand ":)))"

Borde vara van, har dragit ut 10 tänder hos tandläkaren redan men jag har hatar det. Det är i princip bland det värsta som finns.

Anledningen; jag har ett litet "fejk" underbett och ska alltså ha tandställning där nere. Och tydligen så måste jag, enligt Stockholms prisbelönta tandregleringssak (här skryter jag på, jag som har honom som tandregleringsläkare, HAH!), dra ut en tand för att det ska jämna ut sig å bla bla bla. Hängde inte med så långt.


Så jag kommer vara deprimerad i typ ett år nu när jag redan har haft tandställning (över) i fyra år. Shit vad jag ser fram emot det här! Eller?

Ger ni mig en tyst minut för det här hemska beskedet folkz? :3





/Agnes   

Av Agnes Linnea - 7 februari 2012 17:24

Haha stör mig när folk ringer en 10 gånger och sen när man ringer upp så kommer man till telefonsvararen, jag menar släppte du telefonen och sprang iväg eller?//Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards