AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Agnes Linnea - 6 februari 2012 20:52


Yo!


Här sitter jag nu med katten i knät och Slipknot på högsta volym i högtalarna.

Som om någon bryr sig i och för sig :$


Anywayz,

idag har jag haft en helt normal dag. Tråkig och onödig. Gick hem i femton minus :D


Jag försöker tagga inför morgondagen: det första nationella provet. 

Läsförståelse, svenska, skitlätt. Så det är ingen biggie ;)

ÄNDÅ har mina nerver fått spel och krokar ihop sig med min hjärna så att jag blir helt hjärndöd. Fast det har ingenting med provet å göra, det är onsdagen och fredagen jag fruktar. Men jag skriver om det senare, imorgon eller på onsdag ;)


Ha det göttans!




En lite smågammal bild ;)


/Agnes 

Av Agnes Linnea - 6 februari 2012 17:55

Heeeyyy!

Jag vet att jag är lite sen med att blogga men har haft fullt upp hela dagen med bara en massa plugg. En snabb sammanfattning av dagen borde väll låta såhär:

Försov mig

Missa bussen

Kom försent

Seg dag med sega lärare

Läxor

Go gubbe på bussen som sjöng Wannabe - Spice Girls

Mer plugg

Och nu bloggen!


Snart ska jag dra till torget för jag måste köpa nya byxor som aldrig blev av i lördags, lägger upp en bild sen om jag hittar ett par! 

Bjuder på en bild på den goa gubben från bussen hihihi  

//Linnea
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards