AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Agnes Linnea - 5 februari 2012 17:58

Tjaa, förlåt för en dålig uppdatering från min sida men ska ta lite av min tid och spendera den på bloggen :)

Idag har de varit en seg dag, riktigt seg... Var ute förut helt forever alone på nått ställe jag aldrig satt min fot i förut hehe men nu är jag hemma och ska nog ta och spela lite xbox eftersom jag inte har något bättre för mig!

Fallout New Vegas är rätt chill ibland asså, try try try vettja

   

//Linnea

Av Agnes Linnea - 5 februari 2012 15:41



Jag och min lilla kisse :3

Hon uppskattar inte riktigt att man håller i henne, haha, men hon gick (halvt) med på det där ;)

Okej, hon ser lite irriterad ut. Fast nu sitter hon nöjt i mitt knä så det är luuuugnt.

   


Jag ska ta å dra med mig pappa till affären (inte ofta jag frivilligt går och handlar men idag har jag bara lust att gå) och köpa halstabletter :)


/Agnes

Av Agnes Linnea - 5 februari 2012 15:33

         


/Agnes

Av Agnes Linnea - 5 februari 2012 14:06

Good morning people!


Och nu slocknade det i huvudet..

Det får bli lite random bilder från tumblr istället för ett långt inlägg om hur roligt mitt liv är just nu :D


         


/Agnes

Av Agnes Linnea - 5 februari 2012 13:59

 

//Linnea

Av Agnes Linnea - 5 februari 2012 02:06

Hej där!


Här kommer ett sent inlägg från min sida.

Skulle egentligen skriva någonting för typ två timmar sen men jag fastnade framför ett par youtube klipp istället. 

Så lilla trötta jag skriver nu istället :)


Idag.. har jag.. jo! Jag har varit hemma hos min gudbror Janne :)

Han är rolig. Faktiskt. 10 år gammal.


Ååååh, jag är så trött :(

Orkar knappt skriva något.

Men jag lovar, gott folk, att jag skriver något mer "utförligt" och "roligt" imorgon (..idag). 


Godnatt :D


 


/Agnes

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards