AgnesOhLinnea

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Men shit förlåt.

Av Agnes Linnea - 28 april 2011 21:58

Hej du med bloggen framför nosen :)

Jag förstår inte vad jag håller på med, jag tänker "jag ska gå in och skriva på bloggen direkt när jag kommit hem". MEN jag glömmer de direkt jag kommit innanför dörren, nu får de seriöst ske en förändring :@ 


Men idag har man praoat på ett livs/pizzeria, vilket var de tråkigaste jag gjort i mitt liv än så länge. Jag fick blanda sås.. Fyfan va de var äckligt jag hällde i oljburk efter oljburk och jag höll seriöst på att kräkas :S 

Jag fick diska (yippie) Jag fick sortera läskburkar och flaskor, jag fick stå i kassan, vika pizzakartonger, skura bord, städa och äta (gratis, YES!) Oj jag glömde, jag fick lägga pizzasallad i små gulliga burkar haha!


Just nu sitter jag och lyssnar på gammal musik från 2000 - 2005 :) + jag kollar på Facebook, men de är rätt så dött förutom 10 st som skrivit lite ointressanta saker och så har vi dem som lägger ut bilder, filmer och stuff.


Jag måste säga att grilla är j**ligt gott asså :o vi gör de säker 149 gånger per år och de blir amazing varje gång :)  


Snart ska man lägga sig, för imon ska jag tillbaka till pizzerian -.-'

Jag har 0 % lust, jag går hellre till skolan !

Men de har blivit skadegörelse och inbrott på min skola... Jävla idioter som inte har något bättre för sig än att förstöra för andra :@


GODNATT ! (L)  // Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Linnea - 20 februari 2012 19:39

Vill bara påminna om att bloggen är flyttad till devote.se  så gå in där och sök på: agnesohlinnea så kommer ni till vår nya blogg!   Följ/ kommentera/ ställ frågor! Kram   //Linnea ...

Av Agnes Linnea - 15 februari 2012 19:56

Skulle bara säga att vi har flyttat bloggen till: www.agnesohlinnea.devote.se Följ gärna! //Linnea...

Av Agnes Linnea - 13 februari 2012 22:28

Hej, förlåt för att vi inte bloggat idag men de är pga att vi ska flytta bloggen eller rättare sagt göra om bloggen på devote.se de är för att de är svårt att blogga från mobilen på bloggplatsen. De är oklart när de är klart men lägger upp en länk på...

Av Agnes Linnea - 12 februari 2012 20:33


      Hon måste vara den mest perfekta kvinnan i världen. Hade inte nekat alltså!         /Agnes   ...

Av Agnes Linnea - 12 februari 2012 19:10


    Igår satt jag uppe sent och laddade över mina 1375 bilder från kameran till datorn + kollade igenom dem. Somnade runt sisådär halv fyra och har varit sjukligt trött idag. Men har i alla fall hunnit gå runt på Djurgården och ätit glass på Ka...

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards