AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Agnes Linnea - 7 april 2011 21:43

Tjohej !


Nu får jag fasen skärpa mig, de har varit dåligt med uppdatering från min sina förlåt mig men de kommer bli ändring :)

*byta ämne*


Imorse fick jag typ en allergisk reaktion mot något i slöjden, kinderna blev röda och klia satans mycket. Resten av ansiktet var samma färg som vanlig ..

Kenneth (lärare) Tyckte jag skulle dra till syster, men hon neka varje gång jag gick dit :@

Nu har de försvunnit, jag ogillar starkt syslöjd så de kan vara därför :)

Dagen i plugget har varit sådär kul, rätt så pinsamt att gå runt som en tomat i ansiktet :P

När jag kom hem var de dags att plugga (vilken nyhet?) musikprov imorgon och de måste bli bra :o

Då jag insåg att jag äntligen blivit klar med musikhelvetet messade jag J**** och drog hem till honom en stund :)

Nu ska jag käka korv med bröd :D

GODNATT ! (L)


// Linnea

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards