AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Agnes Linnea - 2 april 2011 20:15

Mja... vad finns det att berätta?

Jag heter Agnes och är 14 (15 i juni) år. Jag bor på Lidingö (väldigt nära Stockholm) med mina föräldrar. Mina syskon; Moa 22 år och David 20 år, flyttade hemifrån för ett tag sedan så nu bor jag ensam med två päron och en gammal katt (17 år). 

Vi säger att intressen och sånt ingår med i titeln 'om mig'; Jag älskar att lyssna på musik, det är i stort sett mitt liv! Min musiksmak har skiftat helt på 4-5 år. I början lyssnade jag bara på Darin, Eminem, Rihanna m.m, och sen kom jag in i Tokio Hotel åldern. Jag antar att alla tjejer har varit där någon gång ;). Men vet inte riktigt varför jag började avsky Tokio Hotel först. Det bara blev som det blev. Några månader senare började jag älska dem igen, sen försvann kärleken helt när de bytte musikstil. Jag blev så fruktansvärt förbannad! Aja, nog om dem xD. Nu lyssnar jag på metal. Allt från trash till death ^^. 

Men vad skulle man kunna säga om mig? ^^ Jag är väl en lugn person som helst inte börjar argumentera. Jag har varit i en del situationer där argument har varit ett måste men det ångrar jag totalt för jag har nästan förlorat min klasskompis som vän p.g.a det. 

Men jag vet inte riktigt vad man mer kan skriva om mig.. så det får nog räcka nu ;). 



/ Agnes 

Av Agnes Linnea - 2 april 2011 17:24

Kolla från 03:56

sååå grymt gulligt!

sen blir det as sorgligt ;w; sitter typ nästan och gråter.. ;w; <3




/ Agnes

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards