AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Agnes Linnea - 27 april 2011 17:39

Nu är jag hemma från pastalandet Italien. Eller det har jag varit i snart en vecka nu men har inte uppdaterat något sen dess :/

Jag tänkte lägga upp lite bilder jag har tagit från resan :), och även en bild på mig och Linnea (den andra bruden som driver denna blogg). 



   höger -> vänster

jag, Moa (syster), David (bror) och pappa :D



 



   den italenska bergskedjan (tror jag o:) taget från planet!



   höger -> vänster

mamma, Moa, jag, pappa :D



   Bild tagen i Stockholm från bilen på väg hem från Gällsta! :)



   HAHAHHA. Shit vad snygg jag är på det fotot! Det är jag till höger alltså.. fast det fattade ni nog ;)

Linnea är finig av sig!



Ni får ha det bra resten av kvällen.

Jag vet inte om jag lägger ut något mer inlägg, men det vet man ju aldrig ;)



/ Agnes

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards