AgnesOhLinnea

Alla inlägg under april 2011

Av Agnes Linnea - 29 april 2011 22:09

Jag har prao på måndag! :o

Är fett nervös, på något sett. För jag ska praoa på Farkostens dagis (hos 12 st ettåringar). Hahah jag är sämst med barn, jag bara sitter där och garvar ihjäl mig. Min äldsta kusin har ett barn som är 1 år, så jag vet typ hur det är. Men nu är det 12 st.. hjälp :o! 



Dagens låt




älskar den!


/ Agnes

Av Agnes Linnea - 28 april 2011 21:58

Hej du med bloggen framför nosen :)

Jag förstår inte vad jag håller på med, jag tänker "jag ska gå in och skriva på bloggen direkt när jag kommit hem". MEN jag glömmer de direkt jag kommit innanför dörren, nu får de seriöst ske en förändring :@ 


Men idag har man praoat på ett livs/pizzeria, vilket var de tråkigaste jag gjort i mitt liv än så länge. Jag fick blanda sås.. Fyfan va de var äckligt jag hällde i oljburk efter oljburk och jag höll seriöst på att kräkas :S 

Jag fick diska (yippie) Jag fick sortera läskburkar och flaskor, jag fick stå i kassan, vika pizzakartonger, skura bord, städa och äta (gratis, YES!) Oj jag glömde, jag fick lägga pizzasallad i små gulliga burkar haha!


Just nu sitter jag och lyssnar på gammal musik från 2000 - 2005 :) + jag kollar på Facebook, men de är rätt så dött förutom 10 st som skrivit lite ointressanta saker och så har vi dem som lägger ut bilder, filmer och stuff.


Jag måste säga att grilla är j**ligt gott asså :o vi gör de säker 149 gånger per år och de blir amazing varje gång :)  


Snart ska man lägga sig, för imon ska jag tillbaka till pizzerian -.-'

Jag har 0 % lust, jag går hellre till skolan !

Men de har blivit skadegörelse och inbrott på min skola... Jävla idioter som inte har något bättre för sig än att förstöra för andra :@


GODNATT ! (L)  // Linnea

Av Agnes Linnea - 28 april 2011 19:31


Dagens låt









Tog lite bilder förut, eller mja.. alldeles nyss ^^ i svartvitt :D

Resultatet:




i
gnorera handen ;)



   I wanna hold you.. tight..



   Men kolla armen. Hahahah den förstör. 
Kan väl tillägga att det där är "dagens outfit"
Grymt dålig bild, men jag får väl beskriva den ;)


gråsvart tröja med ett jaguartryck, köpt på Lager 157 i Gällsta.
svart-lila rutiga jeans som också är köpta på lager 157 i Gällsta :D.  




/ Agnes 




Av Agnes Linnea - 27 april 2011 17:39

Nu är jag hemma från pastalandet Italien. Eller det har jag varit i snart en vecka nu men har inte uppdaterat något sen dess :/

Jag tänkte lägga upp lite bilder jag har tagit från resan :), och även en bild på mig och Linnea (den andra bruden som driver denna blogg). 



   höger -> vänster

jag, Moa (syster), David (bror) och pappa :D



 



   den italenska bergskedjan (tror jag o:) taget från planet!



   höger -> vänster

mamma, Moa, jag, pappa :D



   Bild tagen i Stockholm från bilen på väg hem från Gällsta! :)



   HAHAHHA. Shit vad snygg jag är på det fotot! Det är jag till höger alltså.. fast det fattade ni nog ;)

Linnea är finig av sig!



Ni får ha det bra resten av kvällen.

Jag vet inte om jag lägger ut något mer inlägg, men det vet man ju aldrig ;)



/ Agnes

Av Agnes Linnea - 16 april 2011 17:34

Jag hade tydligen ganska mycket frihet innan min syster och bror kommer. Pappa är och hämtar David från tågstationen och Moa bor i Skogås så hon kommer hit med bil.
Vi har städat, handlat och packat hela dagen så jag känner mig ganska slut. Det kommer inte bli så svårt att sova ikväll!
Mina lite smått hemska grannar har grillfest utanför, på bakgården. De har sjukt många barn!

Jag tog hand om min frihet och åt upp mitt godis, kollade på tv och tog kort från får risiga webcam. Två resultat:



  Min fina kisse och jag i min fula profil .. o.o


  Man måste ju ha tid för lite nolife!



/ Agnes

Av Agnes Linnea - 16 april 2011 00:06

Eftersom att jag antagligen inte kommer hinna blogga imorgon (eller aa, idag haha) lördag så slänger jag in ett litet inlägg nu. Jag är inte alls trött men jag måste sova för imorgon blir det inte alls många timmar sömn. För, som jag skrev, vi ska upp tidigt. Tyck synd om mig!

Här får ni en väldigt oseriös bild från min sida:



  En suddig mun bild i min ära!




Nu ska jag sova och längta till Rom!

Hoppas ni får ett fint påsklov :)



/ Agnes

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards