AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Agnes Linnea - 18 maj 2011 20:24

Jag är inte alls sugen på att blogga idag.. men jag gör ett försök ^^

Imorgon ska jag klippa luggen! Måste leta efter någon bild som jag kan ta med eftersom att jag är dålig på att förklara saker :)


På fredag ska jag, mamma och pappa först till landet och hämta lite grejer till min bror David och hans flickvän Stina som bor i Göteborg! Så vi ska ner dit efter. 


  • Första natten sover vi hemma hos dem
  • På lördagen ska vi se på en pjäs Stina är med i
  • Sedan åker vi hem till släkten Karlsson :D
  • På natten sover jag hemma hos Linnea :)
  • Och på söndagen ska vi se en pjäs som David är med i!
  • Efter det åker vi hem :)
Det blir en fartfylld och rolig helg :)
Åh, jag glömde nästan!
Efter klippningen på torsdag ska jag och mamma se Pirates of the Caribbean 4!
Jag fick för mig att någon sa att Zach Efron skulle vara med i den ?! Men jag hoppas för mitt liv att det inte är så..
   
klicka för att se större bild
 
 

/ Agnes

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards