AgnesOhLinnea

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Agnes Linnea - 17 maj 2011 18:44

Gud vad mysigt!

Det bara öser ner regn samtidigt som det blixtrar och åskar :D    

Fast det kommer nog sluta snart för solen börjar titta fram :o

Nåja, första blixtrarna och åskan i år (för mig). Det är värt att fira! Med lite dagens musik: 



/ Agnes

Av Agnes Linnea - 17 maj 2011 17:33

Hej babes (L


Asså de finns ingen anledning till varför jag inte skriver här.. Jag glömmer bort den hela tiden och när jag väl kommer ihåg den så är jag inte nära en dator -.-

Jag ska försöka lägga ut mer än vad jag gör, kanske inte varje dag som jag borde men så ofta jag kan :) De som har hänt sen jag skrev senast är väll avslutning med mitt innebandy lag, vi börjar igen till hösten och de har varit ett roligt år. Jag börja med innebandy september 2010 och tänker fortsätta så länge jag kan. Vi hade femkamp på avslutningen men jag var sjuk så jag fick inte vara med :(

Men jag grilla efteråt och såg på när de var prisutdelning till dem som varit med på femkampen. När de gäller skolan så är den snart slut :D i alla fall 7an ;) men sen till hösten börjar jag i 8an och då kommer jag få betyg :O A- F men jag känner på mig att de blir ett STORT F...' eller om jag har tur så kan jag nog skrapa fram ett E :)

13 Juni lämnar jag Sverige och drar till Barcelona, Spanien :D Jag längtar ! Då ska jag sola och kolla runt i staden ;) Annars ska jag nog mest vara med vänner, sola, bada , käka glass m.m dem vanligaste sommargrejerna som man gör varenda år !

De finns inte så mycket mer jag kan skriva nu, men uppdatering kommer komma :D

Presentation


Två kusiner med bäst humor och coola som fan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards